fbpx

SPLOŠNO

Splošni pogoji veljajo od 20. 09. 2020 do preklica.

Obiskovalec spletnega mesta www.neovintage.si (v nadaljevanju uporabnik) se strinja s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Spletna trgovina Neovintage (v nadaljevanju ponudnik) in njen lastnik Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p. si pridružujeta pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila.

Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, uporabnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Uporabnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.neovintage.si n ne preko ostalih metod obveščanja.

V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen.

Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.

Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini  www.neovintage.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

KONTAKT

Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p.

Branik 159, 5295 Branik

DŠ:62708082

Matična številka: 8644527000

Podjetje ni zavezanec za DDV.

E -pošta: kodreteja@gmail.com

Telefon: 040 739 230

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način. Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s temi pogoji, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop.

Z uporabo spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos. Uporabnik zaradi uporabe spletnega mesta razen obveznosti, ki so navedene v teh pogojih, nima nobenih drugih obveznosti.

Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do spletne trgovine, določenih delov spletnega mesta ali posameznih funkcionalnosti kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.

KAKO OPRAVIMO NAKUP

V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup).

Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.

Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono “ostrani”, čisto na desni strani. Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave. Klik na Zaključi nakup, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete.

Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program.

V spletni trgovini www.neovintage.sii se lahko prijavite kot registriran uporabnik ali kot gost. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na strani www.neovintage.si.

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

•    prijava ter registracija v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova in uporabniškega gesla
•    iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
•    izbor izdelka za nakup;
•    dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
•    določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
•    pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini
•    izbor načina dostave izdelka (oseni prevzem ali poštni prevzem)
•    izbor načina plačila
•    pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
•    potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa

Vsa naročila, katerih teža ne presega 2 kg odpošiljamo s Priporočenim pismom Pošte Slovenije.

Cena pošiljanja se obračunava po Ceniku poštnih storitev v notranjem prometu Pošte Slovenije in od dne 1.1.2017 znaša 2,55 € za pisma teže do 500 g.

Na spletni strani je trenutno mogoče samo plačilo preko predhodnega nakazila kupnine na transakcijski račun po izdelanem predračunu. Kupec od trgpvine na svoj elektronski naslov prejme predračun, na podlagi katerega izvede plačilo. Trgovec naročilo odpošlje po opravljenem plačilu na podlagi predračuna. V tem primeru kupcu ob dostavi izdelkov ni potrebno plačati stroškov odkupnine.

PREDSTAVITEV IZDELKOV

Slike izdelkov v spletni trgovini ali kjerkoli na spletnem mestu so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov. Ponudnik ni vezan na opis proizvoda ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje ponudnika.

Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo
naročenega izdelka.

Neovintage izdelki so ročno izdelani in unikatni, zato noben izdelek ni popolnoma enak drugemu. Možna so odstopanja med barvami dejanskih izdelkov in izdelkov na fotografiji.

CENE IZDELKOV

Cene izdelkov so izražene v evrih in ne vsebujejo DDV (nismo zavezanec). Vse cene in morebitni popusti veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Stroški pošiljanja niso všteti v ceno izdelka in se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila.

NAČIN PLAČILA

PLAČILO PO PREDRAČUNU na TRR 

V spletni trgovini www.neovintage.si je možno  plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR in plačilo po povzetju.

Ob nakupu boste prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki za račun, kamor je potrebno opraviti nakazilo.

OSEBNI PREVZEM

Za osebni prevzem se lahko zglasite na naslovu: Branik 159, 5295Branik in sicer vsak delovni dan od 8.00 do 14.00 oziroma po predhodnem dogovoru.

DOSTAVA

Vsa naročila, katerih teža ne presega 2 kg odpošiljamo s Priporočenim pismom Pošte Slovenije. Cena pošiljanja se obračunava po Ceniku poštnih storitev v notranjem prometu Pošte Slovenije in od dne 1.9.2020 znaša 2,40€ za pisma teže do 500 g.

Ponudnik bo izdelke na naveden naslov s Pošto Slovenije poslal v roku 1-3 delovnih dni. Običajno izdelki s Pošto Slovenije potujejo 1-2 dni.

V primeru daljšega dobavnega roka, bo ponudnik uporabnika o tem obvestili preko elektronske pošte ali telefonske številke, navedene ob naročilu.

V primeru odsotnosti ponudnika, se le ta zavezuje, da bo naročene proizvode uporabniku dostavil najkasneje v 45 dneh od potrditve naročila po e-pošti. Ponudnik ne odgovarja za prekoračitev roka dostave, če je zamuda posledica drugih nepredvidenih dogodkov, ne glede na to, ali gre za zunanje dogodke ali za dogodke iz sfere ponudnika.

100% VAREN NAKUP

VRAČILO ARTIKLA
Zagotavljamo vam 30 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga. Če  vam izdelek ne ustreza in bi ga radi vrnili, ga lahko pošljete na naslov Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p. Branik 159,5295 Branik.

Skladno z določili 43. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov kodreteja@gmail.com, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov podjetja Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p. Branik 159,5295 Branik mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od sporočila. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila izdelkov brez stroškov pošiljanja.

Izdelek morajo biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA TER UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ TEGA NASLOVA

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

REKLAMIRANJE ARTIKLA

Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa:
1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov kodreteja@gmail.com

2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke(ime in priimek ter naslov)ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.

3.Reklamiran izdelek pošljite na naš naslov Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p., Branik 159, 5295 Branik. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.

4.. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naš naslov, ga bomo pregledali in v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Ponudimo lahko  popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva, da so vsebine, objavljene na spletnem mestu, točne, popolne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker se je zanesel na objavljene vsebine. V nobenem primeru vsebin, objavljenih na spletnem mestu, ni mogoče šteti
za ponudbo v smislu Obligacijskega zakonika.

Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.

Slike izdelkov so simbolične in informativne ter so lahko drugačne od dejansko dobavljivega blaga.

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Celotna vsebina spletnega mesta, ne glede na obliko, v kateri je izražena, je avtorsko pravno zaščitena. Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah je Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p. oziroma oseba, za katero je to pri posamezni vsebini izrecno navedeno.

Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletnega mesta.

Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja ponudnika oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotno spletno mesto vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na naslednjem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN OBDELAVA PODATKOV

Lastnik spletne trgovine Neovintage – Grafično oblikovanje Teja Kodre s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Več o naši politiki zasebnosti in uporabi piškotkov.